جمعه ۲۸ آذر ۱۴۰۴ 2025-12-19
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

ریال دیجیتال در «بانک دی» عملیاتی شد | اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، بیست و هفتم آذرماه | کسب رتبه ۱۱۹ در بین ۱۰۰۰ بانک برتر جهان با ۴۳ پله صعود | اسامی برندگان نهمین سوگواره عکاسی محرم ایران زمین اعلام شد | بانک کشاورزی تکیه‌گاه کشاورزان و فعالان حوزه کشاورزی است/ دولت افزایش سرمایه این بانک را در اولویت قرار دهد |

کد خبر: 108733
تاریخ انتشار: 12 آبان 1404 - ۱۳:۳۴

قائم‌مقام مدیرعامل بانک سینا مطرح کرد:

شناخت دقیق مشتری و بازاریابی هوشمندانه، مسیر توسعه پایدار بانک است

نائب رئیس هیئت‌مدیره و قائم‌مقام بانک سینا در نخستین همایش مشترک رؤسای دوایر بازاریابی و روابط‌عمومی مناطق بانک بر اهمیت شناخت دقیق مشتری و بهره‌گیری از بازاریابی هوشمندانه به منظور افزایش سهم بازار بانک تأکید کرد.

فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط‌ عمومی بانک سینا، دکتر چنگیز مروج با اشاره به تدوین و اجرای نظام جامع بازاریابی در بانک سینا گفت: این نظام، نقشه راهی برای بازاریابی هدفمند و جامع در بانک سینا است و به کارگیری صحیح آن می‌تواند مسیر توسعه پایدار بانک را تسریع کند.
نائب رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا با اشاره به اهمیت نقش روابط‌عمومی در تحقق اهداف بازاریابی افزود: روابط‌عمومی، یکی از ارکان اثرگذار در فرآیند جذب و حفظ مشتری است و باید هم‌راستا با سیاست‌های بازاریابی حرکت کند.
دکتر مروج با تأکید بر ضرورت شناخت دقیق مشتریان و تحلیل رفتار آنان در فرآیند تجهیز منابع اظهار داشت: برای موفقیت در جذب منابع، باید اطلاعات کافی از مشتری و حرفه او در اختیار داشته باشیم. بانک باید در نقش مشاور در کنار مشتری قرار گیرد تا تعامل مؤثرتری شکل گیرد.
وی در ادامه گفت: در صورتی که مشتری را به‌خوبی بشناسیم و ارتباطات مالی او را درک کنیم، چرخه بازاریابی کامل می‌شود و از خروج منابع جلوگیری خواهد شد و در این مسیر، همه همکاران باید در فرآیند بازاریابی مشارکت داشته باشند.
قائم مقام مدیرعامل بانک سینا شناخت بازار، سفارشی‌سازی محصولات، توسعه خدمات ارزش‌افزوده و برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان را از مهم‌ترین قابلیت‌های نظام جامع بازاریابی بانک سینا برشمرد.
دکتر مروج با اشاره به ضرورت ایجاد سازوکارهای مؤثر برای جذب مشتری خاطرنشان کرد: در بازاریابی نوین، فروشنده حول محور نیاز مشتری حرکت می‌کند و خلق ارزش برای مشتری، بازاریابی هدفمند، سرمایه‌گذاری بر دانش و مهارت کارکنان و نگاه بلندمدت به فرآیند فروش از عوامل کلیدی در بازاریابی هوشمندانه است.
نائب رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا، در بخشی دیگر از سخنان خود بازارشناسی، بازارداری و بازارسازی را سه رکن اصلی بازاریابی برشمرد و گفت: ابتدا باید بازار را به‌درستی بشناسیم، سپس فرآیند بازاریابی را انجام دهیم و در نهایت، در مرحله بازارداری، مشتری را حفظ کنیم تا سهم بانک از بازار افزایش یابد و به اهداف تعیین‌شده برسیم.
وی همچنین به اهمیت بازاریابی زنجیره‌ای اشاره کرد و افزود: در این نوع بازاریابی باید ارتباطات مشتری با سایر گروه‌های مشتری شناسایی شود تا بتوانیم زنجیره تعامل را گسترش داده و جذب مؤثرتری در بازارهای مالی داشته باشیم.
قائم‌مقام مدیرعامل بانک سینا همچنین از ایجاد معاونت جدید بازاریابی و امور شعب در ساختار سازمانی بانک خبر داد و گفت: با بازنگری در ساختار بانک، معاونت بازاریابی و امور شعب در چارت سازمانی گنجانده شد تا اهمیت و جایگاه بازاریابی در نظام مدیریتی بانک بیش از پیش تقویت شود.

برچسب ها: بانک سینا

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/108733

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • اعلام شعب کشیک بانک ملت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۵ آذرماه ۱۴۰۴
  • اسامی برندگان چهل و پنجمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک مسکن اعلام شد/ لیست اسامی برندگان در سایت بانک مسکن
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، پانزدهم آبان‌ماه
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، هشتم آبان‌ماه
  • شعب کشیک بانک تجارت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۴ و ۵ آذر ماه در خدمت مشتریان خواهند بود
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در استان تهران در روزهای سه شنبه و چهار‌شنبه ۴ و ۵ آذر ماه اعلام شد
  • حکمرانی رسانه‌ای در عصر دیجیتال؛ چالش‌های محتوا، اعتبار و بازاریابی
  • اسامی شعب فعال بانک مسکن در روز سه شنبه چهارم آذرماه اعلام شد
  • پتروشیمی نوری پیشرو در رعایت استانداردها و کیفیت محصولات
  • شتاب‌گیری رشد پایدار در بانک سینا
  • ارزیابی مثبت بانک مسکن از حضور در کیش اینوکس ۲۰۲۵ / دستاوردهای ارزشمند در حوزه بانکداری شرکتی و ابزارهای نوین تأمین مالی
  • عدم پرداخت تسهیلات با نرخ سود صفردرصدی به متقاضیان/ شفافیت در ارایه صورت های مالی؛ مورد تاکید مدیران عالی بانک مسکن/ استفاده از ظرفیت های قانونی در پیگیری وصول مطالبات
  • بازدید از بندر پارسیان با هدف ارزیابی ظرفیت‌های زیرساختی
آخرین اخبار
  • آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب و احداث مخزن آب شهرک طالقانی/ کلنگ‌زنی و رونمایی از پروژه‌های احداث مدرسه و هنرستان در بندرامام
  • آغاز دو پروژه مهم آب‌رسانی توسط پتروشیمی بندرامام در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی
  • اعتبار ۳۰۰ میلیاردریالی پتروشیمی شهید تندگویان برای مدرسه‌سازی در قلب بندر امام خمینی (ره)
  • بخش خصوصی واقعی می تواند زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی را محقق کند
  • ریال دیجیتال در «بانک دی» عملیاتی شد
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، بیست و هفتم آذرماه
  • کسب رتبه ۱۱۹ در بین ۱۰۰۰ بانک برتر جهان با ۴۳ پله صعود
  • گامی اساسی در مسیر تحول دیجیتال پتروشیمی اروند
  • اسامی برندگان نهمین سوگواره عکاسی محرم ایران زمین اعلام شد
  • بانک کشاورزی تکیه‌گاه کشاورزان و فعالان حوزه کشاورزی است/ دولت افزایش سرمایه این بانک را در اولویت قرار دهد
  • تلفیق تجربه و دانش در مسیر بالندگی و رشد سازمان
  • ۴۶ بانوی زندانی جرائم غیرعمد با حمایت بانک سپه به کانون خانواده بازگشتند
  • تعامل مؤثر بانک توسعه صادرات ایران با بنگاه‌های تولیدی و صنعتی صادرات محور
  • تحقق ۱۱۱ درصدی تکالیف تسهیلات مکانیزاسیون/ تزریق بیش از ۵۵ هزار میلیارد ریال به ناوگان ماشین آلات کشاورزی
  • آغاز زندگی ۶۸ هزار عروس و داماد در ۹ ماه ۱۴۰۴ با وام ازدواج بانک صادرات ایران

منهای اقتصاد
  • روز شلوغ مرکز تحقیق و نوآوری همراه اول در هفته پژوهش و فناوری
  • تحول دیجیتال راه‌آهن؛ از هم‌افزایی با همراه اول تا تعریف شراکت راهبردی فناورانه
  • پیام تسلیت دکتر جلال بهمنی مدیر مسئول “پایگاه خبری-تحلیلی فرهنگ اقتصاد” در پی درگذشت پسرعمه مهندس حجت مرادی
  • نخستین ارائه VoLTE در رومینگ بین‌الملل توسط همراه اول
  • بومی‌سازی فناوری به روایت مرکز تحقیق و نوآوری همراه اول در نمایشگاه «تستا»
  • گفت ‌وگوی اختصاصی «فرهنگ اقتصاد» با استاد منوچهر سهیلی شمیرانی؛ (پاسدار اصالت موسیقی ایرانی):”هنر را معشوق بدانید، نه منبع معاش”
  • برگزاری سمینار هوش مصنوعی در حوزه‌های تخصصی رادیولوژی با مشارکت همراه اول

فیلم
    اجلاس بین المللی نقش دیپلماسی در توسعه اقتصادی منطقه آزاد ماکو
    گزارش تصویری / دومین روز رویداد بین المللی ایران پتروکم / 24 دی ماه 1403


     
    نقش پتروشیمی ها در تثبیت بازار و ارزآوری
    شرکت ملی مس آماده دریافت ایده‌های نوآورانه و فناورانه در زنجیره ارزش مس
    فرهنگ اقتصاد _   درهای شرکت ملی مس به روی همه دانشگاه‌هیان، نوآوران و نخبگان جامعه، برای ارائه ایده‌های نوآورانه و فناورانه در زنجیره ارزش مس باز…
    شریعتمداری: مردم ماهشهر را سهامدار صنایع پایین دست کنیم
    فرهنگ اقتصاد _ مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بازدید از پتروشیمی شهید تندگویان بر ایجاد صنایع پایین دستی در ماهشهر با سهامداری مردم منطقه با هدف اشتغالزایی…
    تجلیل از شرکت پتروشیمی نوری به عنوان شرکت برتر در حوزه ی کار و حمایت از حقوق کارگران
    فرهنگ اقتصاد _ در این مراسم که با حضور مدیران عامل، مدیران ارشد و فعالان حوزه کار و تولید در منطقه برگزار شد، از تلاش‌ها و دستاوردهای…
    پتروشیمی بندرامام و شرکت مخابرات ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
    فرهنگ اقتصاد _ این تفاهم‌نامه با هدف مشارکت در برنامه‌ریزی، طراحی، تامین، اجرا و بهره‌برداری مطلوب از زیرساخت‌ها و ابزارهای فناورانه مورد نیاز در شرکت…


عکس
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب